Za sva pitanja i narudžbe kontaktirajte nas na 091 1667 000
V košari nema proizvoda.
Nastavi s kupovinomBesplatna dostava uz narudžbu za više od 40€
V košari nema proizvoda.
Nastavi s kupovinomBesplatna dostava uz narudžbu za više od 40€
Obveznik PDV-a: DA
Matični broj: 05263549
Porezni broj: 51841544958
Transakcijski račun: HR03 2380 0061 1450 0799 5 (Istarska kreditna banka Umag d.d.)
Uvjeti poslovanja
Posljednji put ažurirano: 3.1. 2023.
Opći uvjeti poslovanja sastavljeni su u sukladnosti s odredbama Zakona o zaštiti potrošača (ZVPot) i odnose se na poslovanje poduzeća „Furlan pro d.o.o,“ prava korisnika i poslovne odnose između ponuditelja i kupaca.
Mrežnom stranicom www.furlan.hr upravlja poduzeće „Furlan pro, d.o.o., proizvodnja in trgovina“ (u daljnjem tekstu “ponuditelj”).
Dostupnost informacija
(sažetak propisa)
Ponuditelj se obavezuje da će kupcu uvijek pružiti sljedeće podatke:
Ponuda proizvoda
Zbog prirode trgovine preko interneta, ponuda na mrežnoj stranici www.furlan.hr se ažurira i mijenja često i brzo. Ponuditelj ne odgovara za posljedice izmjene ponude.
Načini plaćanja
Ponuditelj omogućuje sljedeće načine plaćanja:
Ako kupac odabere plaćanje na temelju predračuna, ponuditelj mu na navedenu adresu elektroničke pošte šalje račun s podacima za prijenos sredstava. Naručeni artikli šalju se u dogovoreno vrijeme po primitku sredstava. Roba ostaje u vlasništvu poduzeća „Furlan pro d.o.o.“ sve do potpunog podmirenja svih novčanih obveza od strane kupca.
Ponuditelj kupcu ispostavi račun s raščlambom troškova i uputama o tome kako može odustati od kupnje i vratiti proizvode ukoliko je to potrebno i moguće. Kupoprodajni ugovor (narudžba) pohranjuje se u elektroničkom obliku na serveru ponuditelja.
Cijene
Sve cijene proizvoda izražene su u eurima (EUR), s uključenim PDV-om. Cijena proizvoda za kupnju preko interneta vrijedi za sve kupce na mrežnoj stranici www.furlan.hr. Cijene su važeće u trenutku predaje narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost.
Cijene se primjenjuju u slučaju plaćanja prema gore navedenim načinima plaćanja i pod gore navedenim uvjetima. Unatoč našim iznimnim nastojanjima da osiguramo najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da su navedeni podaci o cijenama netočni. U tom slučaju ili u slučaju da tijekom obrade narudžbe dođe do promjene cijene određenog proizvoda, ponuditelj se obvezuje da će kupcu omogućiti odustajanje od kupnje i istodobno mu ponuditi rješenje koje će ići na obostranu korist i zadovoljstvo.
Kupoprodajni ugovor sklopljen između ponuditelja i kupaca sklapa se u trenutku kada ponuditelj potvrdi narudžbu (kupac prima poruku o potvrdi narudžbe). Od tog trenutka sve cijene i drugi uvjeti su fiksni i primjenjuju se kako na ponuditelja, tako i na kupca.
Uspostavljanje korisničkog računa
S registracijom u spletnu trgovinu posjetitelj stječe korisničko ime koje je identično adresi e-pošte i lozinku koju dolući sam. Korisničko ime i lozinka korisnika nedvosmisleno su definirani i povezani s unesenim podacima. S registracijom, posjetitelj potvrđuje i jamči da je odrasla osoba. Registracija nije uvjet za kupnju.
Postupak kupnje
Registracija kupca nije potrebna. Pregledavanje i kupnja proizvoda može se izvršiti i bez registracije. Za uspješno izvršenje narudžbe i isporuke obavezan je unos osobnih podatka (ime, prezime, adresa, e-mail), izbor dostave (osobni preuzimanje, dostava) i izbor načina plaćanja (na temelju predračuna, s bankovnom ili kreditnom karticom).
Narudžba na čekanju – po izvršenoj narudžbi kupac putem elektroničke pošte prima obavijest o potvrdi narudžbe. U ovom koraku kupac ima mogućnost otkazivanja narudžbe unutar vremenskog roka od jednog sata. Putem elektroničke pošte ili telefona, kupac može u bilo koje vrijeme zatražiti podrobne podatke o statusu i sadržaju narudžbe.
Narudžba je potvrđena – ako kupac ne otkaže narudžbu,ista ide na daljnju obradu tijekom koje ponuditelj provjerava narudžbu, dostupnost naručenih artikala te narudžbu potvrdi ili je s razlogom odbije. U svrhu provjere podataka ili u svrhu osiguravanja točnosti isporuke, ponuditelj može kontaktirati kupca na broj telefona koji je naveo u svojim kontaktnim podacima. Nakon potvrđivanja narudžbe, ponuditelj putem elektroničke pošte ili putem telefona kupca obavještava o predviđenom roku za dostavu. Ugovor o kupnji naručenih proizvoda sklopljen između kupaca i ponuditelja u ovoj je fazi neopozivo zaključen.
Narudžba je zaključena – ponuditelj u dogovorenom roku pripremi predmet kupnje i o tome obavjesti kupca putem elektroničke pošte. U navedenoj poruci elektroničke pošte ponuditelj također savjetuje kupca o politici vraćanja predmeta kupnje, planiranom vremenu montaže i o službi kojoj se mogu obratiti u slučaju reklamacije.
Sigurnost
Ponuditelj koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohranu osobnih podataka i plaćanja, poštujući pritom odredbe Zakona o zaštiti osobnih podataka i Zakona o zaštiti potrošača.
Dostava i montaža
Ponuditelj će isporučiti robu ili izvršiti uslugu u dogovorenom vremenskom roku i pod dogovorenim uvjetima.
Po izvršenoj montaži naručenog proizvoda kupac dobiva dokument s daljnjim informacijama o pravu povrata robe te uvjetima i načinu izvršenja tog prava. Sve potrebne informacije navedene su na adresi na koju se kupac može obratiti u slučaju reklamacije, dobivanja informacija o jamstvima i servisu kao i o drugim uslugama nakon sklapanja ugovora.
Uvažavanje stvarne pogreške
Izvadak iz Zakona o zaštiti potrošača
Članak 37.
(1) Prodavatelj se obvezuje isporučiti robu potrošaču u sukladnosti s odredbama ugovora i odgovoran je kako za njezine stvarne pogreške, tako i za pravne pogreške nastale tijekom izvršenja usluge.
Članak 37.a
(1) Potrošač može ostvariti svoja prava iz naslova stvarne pogreške ako o istoj obavijesti prodavatelja u roku od dva mjeseca od dana otkrivanja pogreške.
(2) Potrošač se obvezuje u poruci o pogrešci detaljno opisati otkrivenu pogrešku i prodavatelju omogućiti pregled isporučenog proizvoda.
Članak 37.b
13:11. Prodavatelj ne odgovora za stvarne pogreške na robi koje se pojavljuju nakon 2 godine od isporuke.
(2) Ako je predmet ugovora između prodavatelja i potrošača polovni predmet, prodavatelj se ne smatra odgovornim za stvarne pogreške na robi koje se pojavljuju nakon 1 godine od isporuke.
(3) Ukoliko se pogreška pojavi u roku od 6 mjeseci od isporuke, smatra se da je ista postojala na predmetu već u vrijeme isporuke.
Članak 37.c
(1) Potrošač koji je ispravno obavijestio prodavatelja o pogrešci, od prodavatelja ima pravo zahtijevati sljedeće:
U svakom slučaju, potrošač također ima pravo zahtijevati od prodavatelja naknadu štete, posebno nadoknadu troškova materijala, rezervnih dijelova, rada, prijenosa i prijevoza robe koji nastaju radi ispunjenja obveza iz prethodnog stavka ovog članka.
(3) Prava potrošača iz stavka 1. ovog članka prestaju istekom dvije godine od dana kada je kupac prodavatelja obavijestio o stvarnoj pogrešci.
Pravo na odustajanje od kupnje, povrat robe
Budući da su svi proizvodi poduzeća „Furlan pro d.o.o.“ izrađeni prema narudžbi, nije moguće vratiti već proizvedenu robu. Kupac ima pravo odstupanja od ugovora u roku od 7 dana od izvršenja narudžbe, ukoliko ponuditelj još nije započeo s izradom narudžbe. U slučaju odstupanja od ugovora od strane kupca, poduzeće se obavezuje kupcu vratiti sve njegove izvršene uplate. Poduzeće se obavezuje izvršiti povrat uplate što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od primitka obavijesti o odstupanju od ugovora. U slučaju kašnjenja povrata uplate od strane poduzeća, isto se obavezuje platiti kupcu, pored zakonskih zateznih kamata i jednu desetinu primljenih uplata za svakih 30 dana kašnjenja s povratom.
Zaštita osobnih podataka
Ponuditelj se obavezuje trajno zaštititi sve osobne podatke korisnika.
Ponuditelj će koristiti osobne podatke isključivo za potrebe izvršenja narudžbe (slanje informativnog materijala, ponuda, računa) i ostalu potrebnu komunikaciju.
Korisnički podaci ni u kojem slučaju neće biti predani neovlaštenim osobama.
Komunikacija
Ukoliko se kupac tome izričito ne protivi, ponuditelj će korisnika kontaktirati putem sredstava daljinske komunikacije.
Elektroničke promotivne poruke bit će sastavljene kako slijedi:
Mišljenja/komentari korisnika
Mišljenja napisana od strane kupaca dio su funkcionalnosti trgovine i namijenjena su zajednici korisnika. Ponuditelj omogućuje sastavljanje poruka s mišljenjima bilo kojem korisniku trgovine, te ih pregledava prije objave. Ponuditelj neće objavljivati mišljenja i objave koje su na bilo koji način uvredljive, opscene ili su, po mišljenju ponuditelja, bez koristi za ostale korisnike i posjetitelje njihove mrežne stranice.
Slanjem mišljenja ili komentara kupac se izričito slaže s uvjetima korištenja i dopušta ponuditeljima da objave dio ili cijeli tekst u svim elektroničkim i drugim medijima. Ponuditelj ima pravo koristiti sadržaj u neograničenom vremenu i u bilo koju svrhu koja je u njegovom poslovnom interesu, uključujući objavljivanje u oglasima i drugim marketinškim komunikacijama. Autor mišljenja istovremeno izjavljuje i jamči da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava za napisano mišljenje i komentar te da ova prava neisključivo i na neodređeno vrijeme prenosi na ponuditelja.
Zaštita djece na internetu
Reklamne poruke će biti jasno razvidne (uzimajući u obzir dob) i jasno odvojene od igara i natjecanja. Svaka komunikacija namijenjena djeci bit će prikladna njihovoj dobi i neće iskorištavati povjerenje djece, nedostatak iskustva i njihov osjećaj lojalnosti.
Ponuditelj ne smije prihvatiti narudžbu od osobe za koju zna ili sumnja da je dijete bez izričitog dopuštenja roditelja ili staratelja.
Bez izričitog dopuštenja roditelja ili staratelja, ponuditelj neće prihvatiti nikakve osobne podatke koji se tiču djece. Jednako tako, ponuditelj ne smije trećim osobama davati na korištenje podatke dobivene od djece, iznimka su roditelji ili staratelji.
Ponuditelj ne smije nuditi besplatan pristup proizvodima ili uslugama koje su štetne za djecu.
Odrješenje od odgovornosti
Po čine sve što je u njegovoj moći kako bi osigurao ažurnost i točnost podataka objavljenih na njihovim mrežnim stranicama. Unatoč tome, značajke proizvoda, rokovi isporuke ili cijene mogu se tako brzo promijeniti da ih pružatelj usluga ne uspije ispraviti na svojim mrežnim stranicama. U tom slučaju će ponuditelj obavijestiti kupca o izmjenama i omogućiti mu odustajanje od narudžbe ili zamjenu naručenog proizvoda.
Ponuditelj ne odgovara za sadržaj mišljenja o proizvodima koje napišu posjetitelji njihovih mrežnih stranica. Prije objavljivanja mišljenja, ponuditelj pregledavaju i odbaci objave koje sadrže očigledne laži, koje su obmanjujuće ili uvredljive. Ponuditelj ne odgovara za informacije navedene u mišljenjima kupaca i oslobađa se svake odgovornosti koja proizlazi iz takvih informacija.
Slike su simbolične ili su namijenjene lakšem traženju određenog artikla. Ponuditelji ne prihvaćaju odgovornost za neugodnosti koje proizlaze iz objavljenih slika.
Pritužbe i sporovi
Ponuditelj se pridržava važećih zakonskih propisa koji se odnose na zaštitu potrošača. U sukladnosti sa svojim najboljim mogućnostima, ponuditelj nastoji ispuniti svoju obvezu uspostavljanja učinkovitog sustava rješavanja reklamacija i određivanja osobe koju, u slučaju reklamacije, kupac može kontaktirati putem elektroničke pošte ili putem telefona. Reklamacija se podnosi putem elektroničke pošte na adresu info@furlan.hr. Postupak obrade reklamacije je povjerljiv.
Ponuditelj se obvezuje da će u vremenskom roku od 5 radnih dana potvrditi primitak reklamacije, obavijestiti kupca o predviđenom roku za rješavanje iste i o tijeku postupka.
Ponuditelj je upoznat s činjenicom da je bitna značajka potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješavanja, njegova neproporcionalnost između ekonomske vrijednosti potraživanja i troškova nastalih tijekom rješavanja samog spora. To je ujedno i glavna prepreka za potrošača za pokretanje spor pred sudom. Stoga ponuditelj ulazi sve svoje moguće napore kako bi svaki eventualni spor riješili sporazumno.
Želimo Vam obilje ugodnih kupnji!
Uprava poduzeća Furlan pro d.o.o.
Ⓒ 2021. Furlan.hr | Kolačići | Uvjeti poslovanja
Izrada web stranica Spletni partner d.o.o.